رویا تا واقعیت

رویا تا واقعیت

به نام خدا

همه ی ما در آرزوی داشتن و یا رسیدن به جایگاه و چیزهایی تو زندگی هستیم که نداریم. هر کسی در هر جایگاهی آرزوهایی داره ولی واقعیت اینه که افراد کمی هستن که برای خواسته هاشون تلاش میکنن.

خیلی چیزها در زندگی در حد خواسته باقی میمونه و گاها فراموش میشه و به زمان سپرده میشه…

با من همراه باشید…

همیشه دوست دارم لپ کلام رو بگم و از توضیح دوری میکنم. اینجا سعی میکنم روش هایی رو که خودم یاد گرفتم و از تجربیاتی که داشتم براتون بنویسم که چطور میشه یک آرزو، رویا و یا خواسته رو تبدیل کنیم به واقعیت!

در نوشته قبلی اشاره کردم که هر چیزی ابتدا یک رویا بوده و یک تصویر ذهنی که الان تبدیل شده به واقعیت. هواپیما، قطار، صنایع و تکنولوژی های مختلف، همه و همه ابتدا یک تصویر بودند در ذهن سازندگان اون.

اما سوال اینجاست که اون تصویر چطور شده و چه مراحلی رو طی کرده که تبدیل شده به یک چیز قابل لمس؟ اینجا میخوام یه راز بزرگ رو بهتون بگم و یک کلید که شروع کنید به ساختن رویاهاتون.

نوشتن! همین الان شروع کنید به نوشتن. یه برگه بردارید و چیزهایی که میخواهید داشته باشید رو بنویسید. تو ماه آینده چه کاری میخوایید انجام بدید؟ سه ماه آینده چطور؟ شش ماه آینده از نظر مالی و کاری و زندگی روزانه چه کارهایی رو میخواهید انجام بدید؟ امسال میخواهید کجاها سفر کنید؟ همه اینارو بنویسید. و اگر میخوایید یکی از بزرگترین قدمهارو برای موفقیت بردارید شروع کنید به نوشتن. وقتی که شروع کنید به نوشتن تازه مقاومت های ذهنی شکسته میشه و کم کم باور رسیدن به خواسته هاتون در شما شکل میگیره.

همیشه به دوستام و کسایی که اطرافم میبینم سردرگم هستن توصیه میکنم شروع کنن به نوشتن. آدمهای زیادی رو میبینم که تکلیفشون با خودشون روشن نیست و میرن که رفته باشن و از اینکه به جایی نمیرسن گله میکنن. و باور کنید نمیدونن کجا دارن میرن. یاد جمله ای افتادم تو فیلم “آلیس در سرزمین عجایب” که پرسید از کدوم طرف برم؟ و بهش پاسخ دادن کجا میخوای بری؟ گفت نمیدوم. بهش گفتن وقتی نمیدونی کجا میخوای بری پس چه فرقی میکنه از کدوم راه بری!

اگر میخوایید ازدواج کنید شروع کنید به نوشتن مشخصات همسر آیندتون. یه طرف برگه مشخصات خودتون رو بنویسید و طرف دیگش مشخصات کسی که دوست دارید در آینده کنارتون باشه. یا کاری که دوست دارید در آینده داشته باشید و هر چیزی که تصور میکنید.

در یک جمله بگم: تکلیف خودتون رو با خودتون مشخص کنید.

در نوشته بعدی از قدم های دیگه ای که برای موفق شدن باید برداشت بیشتر مینویسم.

سپاس از وقتی که گذاشتید ممنون میشم نظرتون رو برام بزارید 🙂